Wednesday, December 15, 2010

s e m u a :D b i n t a n g

tujuan aku ltk gmbr kasot ALL STAR bkn sbb aku nk kasot ni tp aku nk citer psl aku ngan kwn" aku la berbekal kan marley SURIA aku menulis blog ni hehehe saving skt if isap suria hahaa
melalut dah ar
al kisah tersebot la kisah aku ngan kwn" aku ada team futsal MANIFIESTO FC hahaha
nme cre kan mcm name club dkt spain tp sbnrnye bdk" ni amek dlm buku sejarah form3 hahaha
name nk market je
hahaha
kite org ada 7 org player semua hbt2 belake tp yg plg hbt akulah kot tak da lah kami semua sama hbt je!!!
tp aku syg woa kwn" aku!!!!!
team aku ayen kepten woaaa
hbt dhini ngan alya maisara suke die tp die ni bodoh dua" kaya tp die tak nk die dungu skit
pastu p.kepten famy ajai y.y.pang panggil die sharpshooter haha sbb die shoot laju woa
gatal by nk kiss miss nothing wa sohai je tp aku syg woa die
pastu keeper botak ,bontot tonggek oa ala" karo skt slmt die laki if girl dah lame rabak jubo haha
pastu aku ada ibal die pandai by
masa sek sara tak pandai sgt tp skunk pndi die jumpe bomoh kot
pastu najib parter gay gua kot hahaha tak da lah just joke la
aku ngan najib suke snap pic kot tp aku lg hensem la hahaha
wtv kadang" gadoh tp skt" je la
adoyai
team futsal wa ada special skt ada mat rempit layan lap smpi kulit kaki hilang pastu amek kulit bontot kot haha bangang" je
pastu sorg la JOHN TAHIR selalu kene rumble hahaha
kasot dah la sakai huhu conteng" mcm bangang die ingat lawa tp sbnrnye skai
kite org selalu buat job tp tak selalu la
kat k******i habes makanan kite org job kple aku lah haha tp skunk dah cuci tngn woa
hahaha
tu je cite aku hahaha
assalamualikom 
AKUSYGKWNAKU!!